Klienci indywidualni
klienci indywidualni
Podmioty gospodarcze
podmioty gospodarcze
Rolnicy
rolnicy

Dbamy o Wasze bezpieczeństwo

Dbamy o Wasze bezpieczeństwo2

Drodzy Klienci

W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.
Począwszy od pierwszych dni marca 2020 roku, Zarząd Łódzkiego Banku Spółdzielczego brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej.
Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:

  • Pracownicy, którzy nie są kluczowi dla utrzymania ciągłości funkcjonowania Banku wykonują swoją pracę w trybie zdalnym
  • Przenieśliśmy na inne terminy wszelkie spotkania biznesowe, konferencje, prezentacje
  • Większość decyzji wewnętrznych podejmowanych jest w trakcie telekonferencji, a nie podczas bezpośrednich spotkań
  • Przekazaliśmy pracownikom poradnik dotyczący sposobów zachowania się w czasie pandemii
  • Poinformowaliśmy pracowników o konieczności odbycia 14-dniowej kwarantanny w przypadku powrotów z zagranicznych urlopów, prosząc, by takie działania zostały podejmowane także w odniesieniu do ich rodzin
  • Pracownicy Banku są wyposażeni w środki ochrony osobistej – rękawiczki, płyny dezynfekcyjne
  • W naszych placówkach i oddziałach stosujemy możliwie najlepsze środki do dezynfekcji.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci. Te działania obejmują również bankomaty
  • Wprowadziliśmy zasadę, że w jednym czasie w placówce Banku mogą przebywać maksimum 1 osoba na kasę.
  • Prosimy o przestrzeganie zasady utrzymania co najmniej 2 metrów odstępu pomiędzy Klientami znajdującymi się wewnątrz, jak i na zewnątrz Banku
  • Poinformowaliśmy Klientów o możliwych próbach oszustwa. Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej.

Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach społecznościowych fałszywe informacje. Jedynym, pewnym źródłem informacji o ewentualnych zmianach zasad obsługi Klientów jest strona internetowa banku.


Przekazy pieniężne

Western Union

Kredyty

Kalkulator kredytowy

Karty płatnicze

Mastercard / Visa

logo bottom